onsdag 29 december 2010

Burrr så kallt!

Då hände det som jag inte tänkt skulle hända, att jag skulle is-klättra och faktiskt skulle tycka att det var skojj.
I går morse packade vi ihop grejerna, sa hejdå till bebisen och åkte till Tännäs.

Tännäs

Petter satte upp ett topprep och jag fick hacka och sparka. Innan hade jag föreställt mig att det skulle vara svårt att lita på yxorna men de kändes förvånansvärt säkert däremot var det inte så för fötterna ( jag hade dock slalompjäxor på fötterna, av någon anledning verkar det vara svårt att hitta storskor i stl 36).

Tännäs

Vi ska spendera några dagar till här uppe i Slagavallen sen åker vi hem till Göteborg igen och tar tag i vardagen och jag ska arbeta på nyårslöftet att komma i form igen.

Tännäs

2 kommentarer:

Sören sa...

gött att se. grattis till tillökningen och det där med formen har jag hört kommer automagiskt.

Moa Wall Kubilius sa...

härligt!