tisdag 14 augusti 2012

En tripp till Bohuslän

Jag har nyligen gått en marknadsföringskurs och lärt mig vad som säljer när det gäller rörligt foto, så under helgens besök i bohuslän passade jag på att filma ett klipp som jag tror ska generera många visningar.

Hur som helst var det en ovanligt trevlig vistelse. Man fick äran att stifta bekantskap med laybacksprickan på björkberget (som jag bokat återträff med), Granitbiten, hot n tots, björnbärssnårigt, en nytur! lite annat och framförallt massa trevliga nya klätteransikten.

nu håller vi tummarna för att helgen som kommer bjuder på bra väder!

Varsågoda, låt föreställningen börja:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vi rymde ju under fredagens regn, och sen var vi tvungna att åka hem. Hoppas ni fick lika fint väder som vi hade hemma på lördagen, och att ni stannade kvar och fick något gjort :-)

Mvh Jörgen och Ulrika.

Anonym sa...

FIna videos. Kul se lite rörligt fr en Bohusälskare . Tyckte mig se ngn repetera "grift" th om layback på björkeb? Ledd -04 o sen rep av bla Årtun..6+/7-. Var fanns ormen? Likna tunneberget? Men lite svårt se... Nytur på Skälefjäll eller? Hör av dig om du är här uppe o vill kolla in ngr nya berg/leder
JO

Petter sa...

Tackar... Grift såg du nog i syne, jag testade bara laybacken. Ormen satt precis i starten på ungdoms slövsinn på välseröd. Nyturen gjorde på broberget! en fin spricka längst till höger på berget, väldigt uppenbar, säkert gjord innan men inte rapporterad. det är den som syns från 02.26 i filmen...

Anonym sa...

Ja ja snabba klipp
Å fan var det där
Har inte koll längre då jag inte kollar posten för BKK
Länge sen jag var på Broberg
Var o dokumenterade några igenvuxna el orensade synder på andra broberget istället med starkt behov av borste...
Ha det/JO

Blogger sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Blogger sa...

YoBit lets you to claim FREE COINS from over 100 distinct crypto-currencies, you complete a captcha once and claim as much as coins you need from the available offers.

After you make about 20-30 claims, you complete the captcha and continue claiming.

You can press claim as many times as 30 times per one captcha.

The coins will stored in your account, and you can exchange them to Bitcoins or USD.