måndag 14 april 2014

Bloggen är död!

Länge leve bloggen.
Det var ett tag sedan nu, förra året gick klättringen på sparlåga. Barnen fick den mesta tiden som inte jobbet stal från mig.
Nu är jag ledig från löneslaveriet, en liten tid iallafall.
Klättersuget har kommit tillbaka, och barnen klarar sig ju nästan själva nu...

De senaste dagarna har spenderats i smålands djupa skogar, Skallaberg närmre bestämt.
Den 10:e april skulle varit Toms födelsedag, och det bjöds in till den andra årliga minnesträffen.
Jag hade många projekt i tanken när jag satt i bilen på onsdag kväll, som vanligt startar jag i princip alla projekt samtidigt och det ser länge ut som att jag inte ska knyta ihop något av dom.
Men så, sista kvällen, öm i ungefär alla centimetrar i kroppen så lyckas jag krafsa mig upp för Crilles fina feta Grundrisse.
Superfin klättring som skulle kunna benämnas "vuxen" om den skulle beskrivas i en västkustförare.
Här finns en liten videografisk beskrivning för den intresserade.

På återseende!


Grundrisse from Petter Åsander on Vimeo.

1 kommentar:

Gahne sa...

Länge leve bloggen.

Och, fint sätt att hedra Toms minne.