måndag 6 oktober 2008

Magisk frukost

Det var lördag, det var helg och det var sådär halvdant väder.
I bilen på väg upp till kullen (efter att en kamrat bangat) gick vindutetorkarna febrilt.
Skam den som ger sig tänkte jag och övertalade joanna att vi borde dra till korparväggen idag!

Jag hade inte riktigt kunnat släppa tanken på svart magi under veckan.
Idag skulle det tickas.

Uppvärmingen med frihetens fantomer, som uppskattades lite mer denna gången. Det får faktiskt erkännas vara en jäkligt sjysst lätt mixad 6:a.
Sen var det toppning på svart magi som gällde för hela slanten. När man väl kom igång och körde höll sig fingrarna varma.
Efter en 4-5 försök lyckades jag länka leden faktiskt!

Så det var bara att slänga upp slingor och köra ett ledförsök.
När jag så väl närmar mig kruxet efter en mycket stabil inledning börjar det såklart regna.. fan, psyka ur och hänga i slingan.
Helvete.

Sen blev det inget mer ledförsök under dagen.. jävla skit.
Men jag är iallafall nöjd över att ha gjort den på topp. och jag kommer sätta den på nästa försök.
Efter det får det bli att återgå till yosemite-projektet, som väl rent statiskt borde gå rätt lätt.

Och ja just det, vad har bilden med saken att göra undrar ni?
Jo det var denna stabila gröt-frukost som fick mig att orka med hela dagen!

Till nästa gång: Ha det

Inga kommentarer: