torsdag 15 maj 2008

What to do

Igår skulle jag vara hjälpinstruktör på klubben, men det kom inga elever.
Det visade sig att kursen blivit inställd, trist för mig eftersom jag gärna ville hålla den.

Men inget ont som inte för något gott med sig, plötsligt öppnar nämligen lördagen upp sig för mig då.. ledig hela helgen!

Då står det mellan hela helgen på Kullaberg eller Valberget. Svårt val faktiskt, jag är ju grymt sugen på yosemite igen men minst lika sugen på mina projekt på valberget.
Att få cruisa upp en 20m lång inrepeterad 7:a är ju inte varje dag man gör.. men det är inte heller varje dag man bökar sig upp i en obestigen off-width, eller en vacker hangel.

decisions decisions decisions...

Joanna lät dock mest som att hon var sugen på valberget, så jag misstänker att det är så det får bli, kanske får man då också tillfälle att titta på syrrans tjocka mage?

den som lever får se.

[edit] Det verkar som att vi bestämt oss för valberget!

Inga kommentarer: