fredag 20 mars 2009

Min handväska och jag

Ja nu är vi packade (bara väskan) och klara för en liten nätt helgutflykt i österled.
Den trona fingerjam-läsaren förstår nog att vi ska till valberget.
Enträget övertalningsarbete för att få med kamrater har som vanligt kammat noll, men lika glada är vi ändå!

Om allt går som planerat så kommer jag få rensa upp mitt nya projekt och känna på det på topprep. Förväntningarna är på tok för höga!

Oavsett vad vi får klättra så kommer det bli årets första friklättring och bara det i sig är ju underbart.

Ha en bra helg, så hörs vi nästa vecka, en vecka att minnas länge...

Vill tillbaks hit

2 kommentarer:

Rapp sa...

Jasså du ska till (big) Wal(l)berget :)Jag har kommit hem efter en månad i öknen och hade iofs kanske kunnat tänka mig valb. Men jag åker nog till kullen på lördagen och i så fall kommer jag ut till er på söndag. Beror på vädret. Ha det gött iaf.

ps. Hur kommer grisen in i bilden?

Petter sa...

Lyxlirare!

Det var synd att du/ni inte kom ut i söndags. vi hade en fin dag på berget. fast egentligen klättrade vi inte så mycket, blev mycket borstning däremot.

Grisen är packad med alla helgens tillbehör, såsom dubbla sovsäckar, 80 meter statiskt rep, kammar, kilar, kök, liggunderlag, extra kläder, vatten, mat m.m.