onsdag 9 september 2009

Det blir aldrig som man tankt sig

Man sitter och planerar och drommer om hur saker ska vara, men alla som forsokt forverkliga sina drommar kanner ju till att det aldrig blir riktigt som man tankt sig.

Precis den situationen sitter jag i nu.
Det Joanna menade i forra inlagget med att "kroppen sager ifran" var att jag satt pa en stol i bakgrunden och kandes mig som om jag nyss fyllt 95.

Idag har jag besokt en naprapat som forsokt knacka mig tillratta.
Det var en spannande upplevelse, och lite till min forvaning konstaterade han att jag har en valdigt stark rygg, han hade faktiskt lite svart att gora sina knackningar eftersom jag hade sa stark muskulatur...

Sa nu ar man forpassad till "belay-slave" ett par dagar framover.
Ni behover inte vara oroliga darhemma dock. jag knyter nog snart in mig i den skarpa anden igen...

...Men da kanske vi ar i frankrike eller italien.

Solen skiner iallafall...

1 kommentar:

Viktor sa...

Vet hur det känns Petter. Sitter också med en ond rygg, igen. Ska till sjukgymnasten nästa vecka. Ha det så gött.