lördag 19 februari 2011

Padda till salu

Var ute på Hönö idag, med familj i tre generationer.
Solen sken, vinden blåste någon annanstans.
Det var jäkligt fint kan man säga.

vy

Lillplutten somnade efter lite skrik och brötande och vi körde på några lätta grejer utan att kolla i föraren så noga.
Fortsatte med något lite svårare.. Jaha 4+ och 5- i föraren. Uppmuntrande!

jonatan
Hitta bebisen

Kollade vidare i föraren och hittade en 6a som dom rekomenderade. inte en chans.. Jaja jag provar den här fyran brevid.
Kan inte ens lyfta fötterna från marken.

Åker hem.
Säljer alla boulderprylar jag har.
Ska aldrig mer bouldra.
Bara trad i fortsättningen.

Petter1
Stolt tradräv nyper hårt på 4+

Gruppbild
Fika kan man iallafall alltid göra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska du ha för paddan ?!

se det så här , mellan varje säkring är ett boulderproblem , hur många kan du göra i rad ?


/ Kör hårt //

:)

Petter sa...

Paddan kostar 100 000 kr. Plus evig säkring.
Intresserad?

Intressant tanke. men det kvarstår ju ändå det faktum att det känns så fjantigt att klättra så kort.
Men ja. Jag fattar ju såklart att det är superbra träning.

Anonym sa...

Billigt !

Jag är intresserad.

Jag ser att jag vände på resonemanget förut , vad jag menar är att för mig är allt samma sak ,
när jag traddar så är enda skillnaden att jag lägger in en metallbit i berget mellan varje problem, typ .

Kämpa på och jag lovar att säkra dig i vår /sommar :)