onsdag 4 maj 2011

Guns of Buxton

Ok, här kommer film tre från helgen. Känns helt sjukt att spruta ut så många filmer och så många blogginlägg så tätt. inte likt mig.

Men iallafall.
På lördagen fick jag äran att se min (första) skapelse i utby repeteras.
Guns of Buxton är en mysig areteformation mellan Dart och Till, under stora väggen.

När jag kom upp dit efter att ha fixat färdigt med sonen, och frugans packning var ronny och niklas i full färd med att öva in den på topprep.
Jag och Martin hakade på, den sistnämnde utan problem. Jag gick helt bet, hittade inte min sekvens och allt kändes hårt. Har jag verkligen lett den leden tänker man lätt då?
Efter att båda herrarna lett den upp provade jag igen och hittade min sekvens, men min positiva tvåfingers-crimp som ingen av de använt... puuh!

Här kommer iallafall om någon orkar titta en film på Ronny som gör andra repetitionen (skulle jag tro)



Ut och prova den!

1 kommentar:

Johan sa...

Hittade du en led där alltså? Då kanske min egen nytur bredvid Myran inte är så krystad after all :)

Bra jobbat (och väl filmat!)