måndag 23 maj 2011

sol & regn

Lördagen bjöd på två pass klättring först med Rebecca som klättrade Till & Luftiga steget alldeles galant och jag som föll från den övre replängden på Gunnars skräck. Det var skönt att trilla lite speciellt när det var helt oväntat.
På eftermiddagen blev det klättring på Koskenkorva och jag följde svarta diedret som hmm jag tyckte sådär om.

På söndagen hann jag och Emil fram till stigen under Hollywood och spanade upp mot trädgrenarna för att inse att lederna skulle vara plaskblöta innan vi kom fram, bättre lycka i eftermiddag!

3 kommentarer:

Johan sa...

Shit. Ramlade du på Skräcken? Jag antar det gick bra, eftersom det bara är luft under, men nerverna, hur gick det med nerverna? :) Good goings!

Joanna sa...

ja det var verkligen spännande att trilla, nerverna tog sig lite stryk och jag vågade inte gå på igen.det var ju som du sa ett rent fall men det känns ju lite exponerat :-)

Johan sa...

Haha, jag vet inte hur många gånger jag tagit det där fallet i mina farhågor. Som tur var gjorde jag det inte när jag väl vågade gå upp på andrarepan (japp, det tog två nedbackningar från hyllan innan).

Upp i sadeln å visa Gunnar vem det är som EGENTLIGEN borde vara rädd! :)