söndag 9 augusti 2009

Blåbär, svamp & äppeljuice

Sommaren har bidragit med stora skördar och efter en tur till värmland och några liter blåbär är sommaren fullbordad!

IMG_1540

Skördarna på klätterfronten har väl varit lite lagom men det har varit väldigt skönt att få klättra i lugn takt och att få ladda upp inför höstens klätterresa. Jag lyckades iallafall med att få göra en liten nytur eller ett nytt insteg till 'vid mörkrets inbrott' på Håle som jag verkligen kan rekommendera.
I Bohuslän hade vi flera finbesök av Malmöbor och det var kul att inte behöva säga hej då på riktigt.

Imorgon börjar resan och vi tar turen till Wales och Llanberis där jag verkligen inte vet vad jag ska förvänta mig, spännande men läskigt. Det som är ännu mer spännande är att vi lämnar Malmö och att vi tar ett steg närmre Göteborg = inget hem & inget jobb men en massa klättring.
Jag kommer verkligen att sakna Malmö och alla vänner som bor här men jag hoppas på många besökare i den nya hemstaden.

Nu är det dax för en nattmacka och en sista natt i Malmö, vi ses om några månader!

IMG_1533

1 kommentar:

kågebäck sa...

fina bilder på er...era klätterapor......